پشنهادهای طلایی

انواع خدمات مجالس

خدمات مجالس لاکچری | انواع خدمات مجالس

انواع خدمات مجالس

 

انواع خدمات مجالس موضوع مورد بحث ما در این مطلب می باشد که در ادامه به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. خدمات مجالس عروسی شامل موارد بسیاری در روند اجرای مراسم می باشد که آن ها را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم سپس در ادامه به ترتیب هر کدام را از این موارد را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا همراه با یکدیگر تمامی مواردی که یک شرکت خدمات مجالس برای اجرای مراسمی لوکس موظف به انجام آن می باشد را برای شما عزیزان شرح دهیم. انواع خدمات مجالس هر مراسمی را قادر هستید با کمک وب سایت افراز تالار به راحتی پیدا کنید. افراز تالار معتبرترین وب سایت ایرانی در زمینه ی برگزاری انواع مراسم و جشن ها می باشد که هر آنچه جهت برپایی ضیافتی مجلل و باشکوه نیاز دارید را قادر هستید در آن بیابید.

انواع خدمات مجالس ارائه شده در جشن عروسی شامل مواردی مانند : تزئین و گل آرایی سالن تالار ، تزئینات محوطه ی بیرونی باغ تالار ، طراحی سفره ی عقد و اجرای مراسم آن ، پذیرایی از میهمانان حین برگزاری مراسم ، طراحی و چینش میز شام ، سرو شام عروسی ، اجرای مراسم آتش بازی ، نورپردازی سالن و گروه موسیقی می باشد. در ادامه تمامی موارد ذکر شده در بالا را تک به تک مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. البته این نکته را یادآور باشیم که برخورداری از این امکانات در جشن عروسی بسته به سلیقه ی شما متغیر است یعنی به عنوان مثال اگر تصمیم به اجرای مراسمی مانند آتش بازی ندارید ، این گزینه از خدمات مجالس ارائه شده برای شما در طول برگزاری مراسم حذف خواهد گردید و این موضوع برای دیگر گزینه ها نیز صادق می باشد.

 

گل آرایی و تزئین تالار عروسی

انواع خدمات مجالس عروسی در بخش گل آرایی که جزوی از مهم ترین قسمت ها در اجرای ضیافت می باشد ، با توجه به سلیقه و درخواست عروس و داماد موظف به تزئین سالن تالار با استفاده از گل ، شمع و ربان های رنگی می باشد. البته تم رنگی ( theme ( مورد استفاده در این تزئینات تماما” با هماهنگی قبلی عروس و داماد می باشد. معمولا” در هنگام تزئینات سالن تالار از ترکیب رنگ مورد نظر با رنگ سفید ( نماد پاکی ) استفاده می گردد ، به همین علت است که در تمامی جشن های عروسی رنگ سفید را در گل آرایی ها و یا طراحی میزهای پذیرایی مشاهده می نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گل های مورد استفاده در تزئینات تالار عروسی به مطالب قبلی ارائه شده در قسمت وبلاگ سایت افراز تالار مراجعه نمایید.

 

بهترین خدمات مجالس | انواع خدمات مجالس

بهترین خدمات مجالس | انواع خدمات مجالس

 

تزئینات محوطه ی بیرونی باغ تالار

انواع خدمات مجالس در تزئینات بیرونی باغ تالار شامل گل آرایی محوطه ی باغ ، شمع آرایی ورودی سالن عروسی و در بعضی موارد خاص نیز ساختن چایخانه ی سنتی با طراحی شرقی می شود. در هنگام اجرای مراسم عروسی به خصوص در فصل های بهار و تابستان که هوا بسیار مطلوب است ، از محیط باغ برای پذیرایی میهمانان استقبال بیشتری می شود و همین موضوع دلیل اصلی تزئین و گل آرایی این بخش می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم ، جدیدا” در مجالس عروسی لوکس قرار دادن یک چایخانه در محوطه ی باغ باب شده است که به طبع نیازمند طراحی و دیزاین خاص خود می باشد. برای تزئین چایخانه معمولا” رنگ قرمز به کار می رود که آن را حتی در لباس های طراحی شده برای پرسنل آن قسمت نیز مشاهده خواهید نمود.

 

سفره ی عقد و اجرای مراسم آن

انواع خدمات مجالس در اجرای مراسم سفره عقد اول از همه موظف به طراحی چیدمان این سقره می باشد که با توجه به هزینه ای که برای این قسمت در نظر گرفته اید می تواند کیفیت اجرای آن متغیر باشد. در چینش سفره ی عقد از یک جفت شمعدان ، کاسه نبات ، نقل و سکه ، سبزی عقد ، گل سرخ ، عسل ، جا حلقه ای ، خونچه نان و اسپند استفاده می شود که معمولا” در مراسم های مجلل و لوکس ، از ظروفی به جنس نقره برای این چیدمان استفاده می نمایند که وظیفه ی تهیه و طراحی این سفره از جمله وظایف مربوط به شرکت های خدمات مجالس می باشد. البته در اطراف این سفره نیز از گل آرایی های خاصی به شکل قلب استفاده می کنند تا حس عاشقانه تری را به میهمانان القا کنند.

 

پذیرایی از میهمانان

انواع خدمات مجالس ارائه شده در پذیرایی از میهمانان حین برگزاری جشن عروسی شامل : نوشیدنی ها ، فینگرفود ها ، شیرینی ها و میوه می باشد.  شرکت های خدمات مجالس موظف به پذیرایی مداوم از میهمانان در هنگام برگزاری مراسم هستند و این کار را از بدو ورود میهمانان تا انتهای مراسم برعهده دارند. البته تمامی موارد قابل ذکر را قبلا” در مقالات گذشته برای شما عزیزان شرح داده ایم که جهت اطلاع بیشتر می توانید به مطالب مربوطه در قسمت وبلاگ سایت افراز تالار مراجعه نمایید. با کمک وب سایت افراز تالار قادر هستید به لیست کاملی از تمامی شرکت های خدمات مجالس موجود در شهر و محل زندگی خود دسترسی داشته باشید. افراز تالار معتبررین وب سایت ایرانی در حوزه ی برگزاری انواع جشن ها و خدمات عروسی در ایران است که با استفاده از اطلاعات نشر داده شده در آن می توانید مراسم خود را به بهترین نحو ممکن برگزار نمایید.

 

طراحی و چینش میز شام

انواع خدمات مجالس در طی اجرای مراسم شامل طراحی و چینش میز شام نیز می باشد. یکی از مهم ترین قسمت های هر مراسمی که برگزار می گردد ، میز شام آن است که هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفیت پخت باید در رده ی قابل قبولی باشد تا مراسمی باشکوه به میهمانان ارائه شود. طراحی میز شام با استفاده از چینش غذاها و دسرها در کنار هم صورت می گیرد. از آن جایی که ظاهر این میز از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به همین دلیل طراحی میز شام یکی از اولویت های هر مراسمی می باشد که وظیفه ی انجام و اجرای آن بر عهده ی شرکت های خدمات مجالس است. برای بهتر انجام شدن این کار ، شرکت های خدمات مجالس از طراحان مخصوص خود در این زمینه استفاده می نمایند.

 

 

 نمونه میز شام مجالس خدمات | انواع خدمات مجالس

نمونه میز شام مجالس خدمات | انواع خدمات مجالس

 

سرو شام عروسی

سرو شام عروسی یکی دیگر از انواع خدمات مجلس ارائه شده در طول برگزاری مراسم عروسی می باشد. در هنگام سرو شام اگر مدیریت و نظارت خاصی بر نحوه ی سرو غذا ها وجود نداشته باشد ، کنترل و نظم این کار از بین می رود و اتفاقات ناگواری در هنگام سرو شام رخ می دهد. به همین منظور شرکت های خدمات مجالس اکثر کارمندان خود را در هنگام سرو غذاها به کار گرفته و بر نحوه ی سرو غذا مدیریت می نمایند. در این بخش ، افرادی وظیفه ی پخش بشقاب های پذیرایی به میهمانان را دارند. دسته ی دیگر وظیفه ی شارژ مجدد غذاهای به اتمام رسیده ، افرادی سرو غذاهایی مانند جوجه کباب را کنترل می نمایند و دسته ی دیگری از پرسنل خدماتی هستند که ظرف های کثیف موجود بر سر میز میهمانان را جمع آوری می نمایند تا ظاهر اجرای مراسم به خوبی حفظ شود.

 

اجرای مراسم آتش بازی

انواع خدمات مجالس ارائه شده در جشن عروسی محدود به پذیرایی از میهمانان نیست و در بخش های دیگری مانند اجرای مراسم آتش بازی نیز نقش دارند. مراسم آتش بازی یکی از آن دسته مراسم فرعی اجرا شده در طول ضیافت ها می باشد که نمی توان آن را بر هر شخصی سپرد و افراد خبره و متخصص مخصوص خود را می طلبد. علت این موضوع نیز پیشگیری از بروز اتفاقات ناگوار در طول اجرای آن است. در جشن های شیک و لاکچری ، آتش بازی حتما” صورت می گیرد و هدفی جز جلب توجه میهمانان به سمت و سوی مورد نظر را ندارد. به عنوان مثال در لحظه ی ورود عروس و داماد به سالن عروسی ، جهت جلب توجه میهمانان و زیباتر جلوه دادن این ورود از آتش بازی استفاده می شود. البته این موضوع در زمان رقص دو نفره ی عروس و داماد نیز باز به چشم می آید. اجرای این آتش بازی یکی دیگر از وظایف شرکت های خدمات مجالس می باشد که با هماهنگی قبلی زوجین صورت گرفته است.

اتش بازی عروسی | برنامه های خدمات مجالس

اتش بازی عروسی | برنامه های خدمات مجالس

نور پردازی سالن

انواع خدمات مجالس ای که برای تزئین سالن تالار به کار می رود علاوه بر گل آرایی و شمع آرایی ، از نور پردازی های خاصی نیز استفاده می نمایند. البته نور پردازی بیشتر در هنگام اجرای موسیقی و رقص کارآمد است. اما جهت حفظ هارمونی سالن تالار ، از نورهایی همرنگ با طراحی و تزئین سالن بیشتر استفاده می گردد. در بعضی از موارد نیز دیده شده که نور پردازی پیست رقص را کاملا” متضاد با دیگر بخش ها در نظر می گیرند تا حس شور و اشتیاق را در میهمانان برای رقص و شادی بیشتر کند. اجرای این نورپردازی نیاز به سیستم نوری پیشرفته و تکنسین مخصوص خود را دارد که شرکت های خدمات مجالس زیادی این کار را نیز به انجام می رسانند. البته در بعضی موارد دیده شده که از نورپردازانی در مراسم ها استفاده شده که به صورت مجزا از شرکت های خدماتی فعالیت می نمایند.

 

گروه موسیقی

انواع خدمات مجالس شامل گروه موسیقی نمی شود و برای شادتر کردن مراسم باید از گروه های مستقل موسیقی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید. گروه موسیقی در جشن عروسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا حس طراوت و شادی را فقط این گروه هستند که به میهمانان ارائه می دهند. جهت هر چه بهتر و با کیفیت تر برگزار کردن مراسم عروسی ، پیشنهاد می کنیم از گروه های موسیقی زنده برای این کار استفاده نمایید. یکی از مشکلاتی که در انتخاب گروه های موسیقی بر سر راه تمامی زوجین وجود دارد عدم اطلاع آن ها از گروه های موسیقی با سابقه و خوب است. تیم افراز تالار به منظور کمک به شما عزیزان در این انتخاب ، لیست کاملی از تمامی گروه های موسیقی برتر موجود در هر شهر تهیه کرده است که با مراجعه به این لیست و مشاهده ی نمونه کار های اجرایی این گروه ها ، انتخاب از میانشان برای شما آسوده تر گردیده.

 

انواع خدمات مجالس موضوع مطرح شده در این مقاله بود که به صورت کامل ، همراه با یکدیگر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این مطالب یادداشت شده برای شما عزیزان کارآمد و مفید واقع شده باشد. جهت مشاهده و انتخاب بهترین شرکت های خدمات پذیرایی که وظیفه ی اجرای انواع خدمات مجالس هر جشنی را بر عهده دارند ، می توانید به بخش مربوطه در وب سایت افراز تالار مراجعه نمایید. افراز تالار معتبرترین وب سایت تخصصی در زمینه ی برگزاری انواع مراسم ها می باشد که هر آنچه جهت برپایی ضیافتی شیک و مجلل نیاز دارید را قادر هستید در آن بیابید. ما در افراز تالار جهت بالاتر بردن کیفیت اجرایی مراسم های شما ، مقالات متعددی در حوزه ی برگزاری جشن های عروسی ارائه کرده ایم که جهت اطلاع بیشتر در این زمینه ها ، می توانید در صفحه ی اصلی ما ، به قسمت وبلاگ ها رفته و مقالات نشر داده شده را مشاهده و مطالعه نمایید.

امیدواریم که این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. تیم افراز تالار از تمامی عزیزانی که وقت گران بهای خود را در اختیار ما قرار دادند ، نهایت تشکر و قدردانی را دارد. جهت ارسال نظرات و یا پیشنهادات خود می توانید با استفاده از پست الکترونیکی ( ایمیل ) درج شده در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را برای ما ارسال نمایید و یا از طربق تماس با پشتیبانی وب سایت ، دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از تمامی کاربران محترمی که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودند متشکریم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها, , , ,

سالن زیبایی و آرایشگاه های زنانه استانبول آنتالیا آنکارا ازمیر وان بدروم آدانا بورسا ترکیه در 1402

بهترین سالن زیبایی آرایشگاه زنانه...

آتلیه عکاسی فیلمبرداری عروسی داماد قم در سال 1402

آتلیه عکاسی فیلمبرداری عروسی داماد...

خدمات مجالس تشریفات برگزاری مراسم استانبول 1402

خدمات مجالس تشریفات برگزاری مراسم...

بهترین باغ تالار عروسی سالن پذیرایی جاجرود رودهن بومهن پردیس دماوند فیروزکوه 1400

باغ تالار عروسی سالن پذیرایی...

بهترین طلا جواهر فروشی تهران ایران

بهترین طلا جواهر فروشی تهران...

بهترین باغ تالار عروسی ساری آمل بابل چالوس شهسوار 1402

باغ تالار عروسی ساری آمل...

باغ تالار عروسی سالن پذیرایی بجنورد بیرجند 1402

لیست قیمت رزرو باغ تالارهای...

لیست بهترین باغ تالار لوکس سالن پذیرایی عروسی ارزان لاکچری زنجان 1402

لیست بهترین باغ تالار لوکس...

باغ تالار سالن های عروسی هامبورگ برلین مونیخ کلن فرانکفورت اشتوتگارت آلمان 2021

لیست بهترین و ارزان ترین...

باغ تالار سالن عروسی پذیرایی دوشنبه خجند کولاب باختر ولایت ختلان سعد تاجیکستان 1402

لیست بهترین و ارزان ترین...

لیست بهترین لوکس ترین سالن باغ تالارهای عروسی دبی ابوظبی شارجه امارات 1402

لیست بهترین و لوکس ترین...

باغ تالار سالن پذیرایی عروسی کابل هرات مزارشریف قندهار بامیان افغانستان 1402

لیست بهترین و ارزان ترین...

۲ پاسخ به “انواع خدمات مجالس”

  1. ممد گفت:

    خدمات مجالس سفره ی عقد رو هم مقاله بدید

  2. علی گفت:

    به به مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

امتیاز شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • prev-w2_beylikbahce-dugun-davet_TBV6xOmV-min-min
  • prev-w2_hulya-davet-organizasyon_0CJ1bxU9-min
  • prev-w2_artemis-davet-balo-gala_WUxS7cua-min

کپی رایت 2024 باغ تالار عروسی | خدمات تشریفات مجالس | آرایشگاه و مزون عروس
کلیه حقوق محفوظ است | طراحی سایت توسط دارکوب